Μελέτη για τον προσδιορισμό πελατειακών στόχων στο EMS

Μελέτη για τον προσδιορισμό πελατειακών στόχων στο EMS

Μια μελέτη από το Γερμανικό Πανεπιστήμιο Πρόληψης και Διαχείρισης Υγείας (DHfPG, 2024) εντόπισε έξι διαφορετικούς τύπους ασκούμενων σστη Γερμανία. Αυτές οι ομάδες διαφέρουν ως προς τη συναισθηματική τους σχέση με την άσκηση, τα κίνητρα, τις φιλοδοξίες και την εμπιστοσύνη τους προς τους παρόχους. Αυτή η «τυπολογία των επαγγελματιών φυσικής κατάστασης» βοηθά τους παρόχους EMS να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες τους, να βελτιστοποιήσουν τις προσφορές τους και να στοχεύσουν αποτελεσματικά τις προσπάθειες μάρκετινγκ.

Διαβάστε περισσότερα →